miercuri, 9 februarie 2011

JUST..IN BIEBERON :))

Heeee(Hapciu!) lumee(Hapciu! - again :)) ). Mda, sunt răcit bocnă, și naiba știe cum am reușit să mă răcesc așa.
...

Anyway, pentru astăzi m-am hotărât să scriu despre Copilu' Minune al Americii, și anume Justin Bieber alias Just (in) Biberon :)).

...

Nici nu știu cu ce să încep, căci la câte idei am în cap, aș putea scrie un roman cu titlul „Ce Dumnezeu vedeți toți la el?” . Chiar așa, ce e așa special, copilul ăsta? Deci, bun, în afară de faptul că Ușer Doamne Sfinte l-a lansat în ”lumea muzicii plătite” , nimic. La fel de bine putea să îl lanseze Mistăr Guță în lumea muzicii pentru suflete care este foarte bine plătite ca să zbiere și să bocească(referire directă la Florin Salam cu Șuncă) sau să se plângă ”Ooooooooo viața mea, Oooooo inima meaaaaa”. Nu am zis asta la întâmplare, căci, dacă vă puneți să ascultați piesele de pe primul lui album(mă refer la Justin Biberon), o să auziți cuvintele precum ”oo, my heart...”, ”oooh, baby”, ”oooo, loove me, i love you” (traducere: „oo, inima mea”, „ooo, iubire”, „ooo, iubește-mă, io te iubesc”). Deci, asemănarea este izbitoare cu expresiile lui Șefu Șefilor Guță Traiaa...Nicolae, pardon, încurc personalitățile celebre din Rromânica.

Să înțeleg că manelele englezești sunt pe placul acestui „star”. Nu știu de unde a putut scoate atâția bani de și-a făcut o minunată publicitate, de unde toate fetele de pe această planetă(inclusiv extraterestrele verzi au auzit de el:)), l-au botezat ZuuuuuST EN BeeeeBeeeeBrrr..OOOOOO(my heart)ZN). Precizez că există și persoane ca mine, care îl apreciază la adevărata lui valoare de ”puțoi celebru internațional”, cum ar fi îngerașul meu Andra :)(yeaaaah! I love you, angel!).

Acuma să mă justific puțin, că s-ar putea să mă criticați la faza asta. Am câteva argumente destul de OK, părerea mea:

1. Se crede mare "star", vrea să se combine cu vedete precum Rihanna, Megan Fox, Selena Gomez, Kesha, care nu-s tocmai potrivite pentru el, adică, dăăăăă, pentru numele lui Jesus, are 16 ani!!!

2. Se crede mare cântăreţ, mare, cică el ştie să bată din gură şi din beţe în acelaşi timp. Mare brânză, cine nu poate face asta?

3. Am citit recent că o să apară un film documentar biografic 3D despre el, cum a ajuns în muzică. Asta m-a lăsat paf! Stau şi mă minunez ce Dumnezeu o să conţină filmul respectiv! Unu la mână: s-a lansat abia în 2009. Doi, nu are zeci de ani de expreienţă, sau mii de premii câştigate, ce naiba, se crede Michael Jackson???
Fac eu scenariul filmului, în câteva etape: în introducere, va apare măsa la Spitalu Nu-Contează unde se va naşte acest Ionuţ Cercelat a lu Mama America. Doctorii se vor minuna de vocea stridentă pe care o are, voce care va sparge o fereastră total nevinovată.
Apoi, în cuprins, va fi prezentată viaţa lui, pe scurt. O să apară o secvenţă 3D, de ce nu 7D, în care va fi prezentată prima încercare a lui Justinicu ăla micu de a se căca în oliţă şi nu în scutec. În acest timp, pe coloana sonoră se va auzi refrenul "baby, baby, baby, oooooh(come on)"(în traducere: ooo, hai odată, ieşi...) . Apoi, prima zi de şcoală, mă rog, chestii neimportante, studii superioare(da din părţi), şi se va ajunge la prima lui apariţie într-un studio de înregistrări.
Acolo, Uşeru se va minuna grozav şi îl va introduce în lumea muzicii. O să facă câteva scene(cacafonia e intenţionată), fiţe, deoarece imaginea de rocker nu i se potriveşte, cică. Poi normal, i se potriveşte stilul lui Babi Minune Regele Canalizării, tricou negru(cu Tokio Hotel, nu alta), jeansi şi tenişi, în timp ce se lălăieşte de mama focului, că îi cade părul lui Bill Kaulitz de pe tricou, când aude asemenea sunete.
Deci, filmul va fi o reuşită totală, şi o sursă nouă de bani pentru micul cântător, că toate naivele o să-l cumpere.....

Şi în final, pun şi vreo câteva chestiii numite videoclipuri, în care o să îl auziţi live pe ăsta cum se screme, pardon, cântă.
Deci, AVERTISMENT: acoperiţi-vă urechile, căci urmează nişte sunete horror!!!
...

...Pff, săracu Michael cred că s-a zvârcolit în sicriu cînd a auzit-văzut "tribute-ul" ăsta. Îi stă bine cântând pe străzi alături de Mister care îl acompaniază cu instrumentaţia potrivită stilului. :))

OOOOOKay, ceva foarte funny, doar că nu mă lasă să embeduiesc video-ul, aşa că vă dau doar linkul de youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Nifa62tWADY&feature=relmfu

Deci, asta e maimuţa pe care o idolatrizaţi! :)) Baby, Baby, Baby, mi-am rupt o coastă!! =))

....

Ooh, şi da, ăsta e tare! Deci îl prefer pe tipul din videoclip, decât pe puţoiul internaţional Biberon.

...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu