duminică, 20 februarie 2011

DE PE PLAIURI SĂTMĂRENE ...(I)

Bună la toată lumea. Ce vreme naşpa poate fi...Se vede că iarna nu se lasă cu una, cu două, şi totuşi, este un timp normal, întrucât suntem în februarie, ultima lună de iarnă.

În fine, am trecut şi peste lecţia de "geografie" :)), acum să trec la subiectul de astăzi, al căruit titlu nu l-am ales deloc întâmplător, o să vedeţi:

...

Ieri, 19.02.2011, pe la orele amiezii, m-am plimbat prin oraş alături de "my almost bro"(J.), şi am dat peste ceva ce nu credeam că o să văd-aud vreodată. Înainte să încep "povestirea", vreau să adaug ceva: eu nu credeam niciodată că un OM poate avea un aşa suflet rău!!! Lumea este din ce în ce mai rea...şi ne mai minunăm de ce ne dă Dumnezeu sărăcie, necazuri şi "vreme de furtună".

Şi acum încep: cum spuneam, mă plimbam pe dig cu J., şi am văzut un cerşetor amărât(mie unul mi-a fost milă de el, la cum arăta...) care stătea jos, lângă treptele podului Golescu(vezi poză mai jos-poză retuşată şi editată, întrucât nu am pozat cerşetorul din motive personale). În faţa mea era o femeie cam la 50 de ani, îmbrăcată bine(menţionez asta, o să vedeţi de ce). Nu am auzit clar ce a spus cerşetorul respectiv către ea, însă am auzit-o pe "damă" cum se răsteşte la el, trântindu-i următoarele vorbe: "Banii îs la Băsescu şi la Boc! Vrei bani? Ei au banii!" . La auzul acestui "răspuns", eu am turbat(la propriu) şi am început să mă cert cu "nemulţumita" aia. Săracul cerşetor a rămas blocat când a auzit acea replică. Oricum, eu i-am dat 1 leu, fiindcă mi-a fost, spun, milă de felul în care arăta...Doamne fereşte să ajungem careva în situaţia respectivă. Şi nu zic că "asta nu o să se întâmple niciodată", deoarece e orice este posibil.

Şi acum, poza despre care vorbeam:

Aşadar, cam aşa stau lucrurile pe la noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu