miercuri, 16 februarie 2011

OZN-URILE LOVESC DIN NOU!

Am revenit din nou, cum v-am promis mai devreme, cu noi informaţii despre OZN-uri şi bizarrerii.

Deci, am văzut recent o ştire pe un site(nu-l public, că nu fac reclame gratis :)) ) despre un obicet ciudat, mai degrabă zis lumină ciudată albă, care a plutit deasupra Ierusalimului, noaptea la ora 01.

Câţiva amatori au filmat evenimentul cu o cameră video. Până la ora actuală nu s-a găsit nicio explicaţie logică legată de respectivul "obiect". Cercetătorii şi martorii susţin că era un OZN, întrucât a fost filmat când a "dispărut" în viteză, în direcţie verticală spre cer. Însă nu s-a oprit totul aici: după ce a dispărut "lumina" aceea albă, pe cer au apărut mai multe luminiţe roşii, de asemenea filmate de martori. După cum am spus, nu s-a găsit încă nicio explicaţie în acest caz.

Urmăriţi şi voi videoclipul în care este surprins "obiectul" în plutire liberă, precum şi momentul în care "pleacă".

...

Eu cred că a fost întradevăr un "obiect zburător neidentificat".

O să revin cu alte detalii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu