miercuri, 23 februarie 2011

N-A ATINS NICI O STEA...(ÎNCĂ)

Hello lume. Scuzaţi-mi absenţa din ultimele zile, dar am avut agenda cam încărcată(:-j).

...

Anyway, m-am întors cu un articol pe care îl dedic unei singure persoane, şi anume lui IRIS ADINA MORAR, o viitoare stea pe cerul muzicii româneşti de calitate :).

Vreau să menţionez doar atât, înainte ca să las muzica să vorbească în locul meu: are o voce excepţională, un timbru vocal extrem de plăcut şi un caracter de invidiat. Ea este nimeni alta decât IRIS ADINA MORAR, în prezent elevă de elită a Colegiului Naţional "Ioan Slavici" Satu-Mare în clasa a XII-a.

În continuare, o să puteţi viziona câteva melodii ale acestei tinere speranţe ale muzicii româneşti. Vizionare-Audiţie plăcută.


....Minunată, aşa-i? V-am spus eu :D . Iar acum, o piesă care îmi este foarte dragă mie, şi anume, un cover reuşit după reumita piesă "Nici o stea..." cântată de regretata Laura Stoica. Menţionez că piesa se află în premieră AICI(moamă, ce-o reclamă stil "OTV" mi-am făcut :)), "numai aici, senzaţional" :)) ). Deci, audiţie plăcută:

Iris Adina - Nici o stea(Laura Stoica cover)

Piesa o găsiţi pe Trilulilu, postată de acelaşi EU, iar alte videoclipuri găsiţi pe Youtube.

...

Până data viitoare, eu vă las să vă delectaţi cu această voce de aur de pe plaiurile Sătmarului.

Multă baftă şi succes în continuare. Eu sper să poţi atinge acea stea la care aspiri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu