miercuri, 5 mai 2010

TWILIGHT SAGA : ECLIPSE

Hi people!!!
. . .
Dupa cum vedeti, afara e vreme nasoala...sta sa ploua cu apa:)).
E o vreme numai buna de stat in fata PC-ului si de blog-alit :)).
Asa ca, dupa cum v-am promis, urmeaza un mic articol despre seria "Twilight", arhicunoscuta cam peste tot, mai exact despre partea a treia a seriei, "Eclipse"(Eclipsa).
. . .
Am citit cartea(am mentionat in primu' post referitor la seria Twilight) si am vazut pe net cateva postere, well, "fan-made", nu originale, dar unele sunt chiar bestiale.
. . .
A, mai jos o sa pun cateva imagini misto, si trailer'ul oficial(cel putin asa se pare). Dar inainte de asta, sa va spun un scurt rezumat al cartii, care o sa il compar cu rezumatul fimului(cand o sa apara).
. . .
So, dupa cum stiti(sau acum aflati), "New Moon"(Luna Noua) are un final nu prea interesant, parerea mea. "Eclipse" incepe cu ideea lui Charlie de a-si trimite fata, adica pe Bella la o facultate, deoarece se apropie absolvirea liceului(mamaaa, ce exprimare "clara" am, :-j ma rog, se intelege). Charlie nu este (inca) de acord cu relatia dintre Bella si Edward, motiv pentru care incearca sa o apropie cat mai mult de Jacob. Edward(nu il suport :-"), petrece 24 din 24 din timp cu Bella, la ea acasa, spre disperarea lui Charlie, si a mea, desigur :)) . In timp ce Edy o "sufoca" la propriu pe Bella, lupii, in frunte cu Sam, dau de urma Victoriei si o urmaresc, incercand sa o prinda. Jacob, care era suparat pe Bella, hotaraste sa lupte pentru ea si o viziteaza la scoala, intr-o zi.(...)
Ei bine, lupii ajung la o alianta cu Cullen-ii si se pregatesc de lupta. In acest timp, afla ca Victoria si-a creat o armata de nou-nascuti(vampiri tineri muscati de curand) si se indreapta spre oras, mai precis, spre Bella.
Intr-un moment de presiune, Jacob ii spune Bellei cat de mult o iubeste si o saruta "fortat", alegandu-se cu o lovitura(adica, o mangaiere) peste fata din partea Bellei, care, la randul ei, se alege cu o mana rupta :)) . (...)
In timpul luptei, Jacob ramane singur cu Bella, dupa ce Edward a hotarat ca e mai bine ca el sa o protejeze. Bella ii marturiseste ca il iubeste si il saruta, de data asta, din pura vointa, antrenandu-i lui Jacob sperantele.
La sfarsit, Edward, ajutat de Seth o ucide pe Victoria si astfel castiga lupta.
Finalul este foarte interesant si captivant, cu o urma de suspans. Jacob(e ranit in lupta si e obligat sa stea la pat vreo doua saptamani) primeste o invitatie la nunta si un biletel de la Edward, din care reiese ca el a fost ales cavaler de onoare la nunta dintre Edward si Bella. Aceasta veste il "distruge" psihic si dispare... .
. . .
Cam atat ar fi...Ei bine, eu am scris doar ce mi-am amintit. Acuma, filmul...o sa vedem cum e.
. . .
Boon, acuma e timpul pentru imagini(defapt, una singura :)) ) si traileru' mult asteptat.
. . .




. . .

Nah, mi-am indeplinit misiunea :)) Ca sa zicem asa...
Mai revin cu noutati...cand o sa fie :)).
. . .
Bye-Bye!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu