marți, 4 mai 2010

LENE...LENE...LENE

Hi people!
. . .
Cum ati petrecut de 1 mai? Yo, sincer...bine, dar cu unele "mici" incidente, cauzate de sor'mea(Stefi, sau "Judy Poster" -asa ii zik io :)) stiu, e amuzant :)) ) si de "sotia" ei Carina(aaa, mai bine nu zic nimic ca se uita si unii prunci si noh..:-j). Asa, in afara de asta, all was fine(adica, totul a fost bine).
. . .
Acuma', ca au trecut iar cateva zile bune de la ultimu' meu post, iar tre' sa-mi cer scuze...Si da, o fac..."Sorry people, please don't blame me" Am fost prea "busy" si nu am avut timp sa intru si pe blog:)).
. . .
Toate ca toate, duminica am fost la biserica(stiu ca nu va intereseaza, dar in caz ca nu ati observat, scriu numa' sa umplu si io o pagina :)) ).
. . .
Am citit cateva carti, in tot acest timp...A, sa va zic si titlurile: "Nu o citi daca esti PROST"(nu, pe bune, asa ii zice), "Fara cap si fara coada"(Mihai Gainusa e un artist desavarsit :)) e beton cartea), apoi una care m-a impresionat coperta si titlul :)) dar m-a dezamagit continutul, "Patimirile Mariei Magdalena". Well, nu e ceea ce credeam eu ca e, defapt, e o prostie pe tematica biblica. Adica, nu inteleg cum se transforma numele lui Iisus in "Isa", sau cum se poate ca El sa fie impreuna cu aceasta "Mariam"(am scris corect, cu "m" se scrie :)) ). Nu vad niciun adevar biblic in asta, si o blasfemie curata. Stiu, e fictiune, dar nu se poate sa il transforme pe Iisus in halu' ala...adica, ma apuc si io de o carte, si il pun pe Iisus la furat de cirese, sau il desemnez mare criminal..ei bine, eu nu as putea sa fac asta...
. . .
Boon, ce sa va mai spun? A, strang o colecta de bani pentru fundatia infiintata de mine "Ajutati-ma sa imi cumpar si io un laptop". Orice contributie este bine-venita + traditionalul "Dea Dumnezeu sanatate..".
. . .
Aaa, cum spuneam, defapt, cum vroiam sa spun :-j , in cele ce urmeaza, o sa postez ceva special pentru fanii seriei "Twilight" ca se apropie lansarea celei de-a treia parti a filmului, si anume "Eclipse". Dar asta, in viitoru' apropiat....
. . .
Tocmai mi-am amintit, am citit si eu seria "Harry Potter"(7 carti) si am fost atat de impresionat, incat am vazut si filmele :)) . Acu' astept si eu "Talismanele Mortii" sau prima parte din el, ca am auzit ca il sectioneaza in doua :)) . Desi n uvad rostu' .
. . .
Cred ca v-am plictisit cu atata palavrageala si va las. Da' nu oricum. Acuma, la sfarsit, va dau si io putina mu...zica, nu altceva :)) . Si nu orice muzica, numa' buna si de calitate(doar ma stiti :-j).
Yo sper sa placa la voi si va urez o citeala placuta dupa ce ati terminat, evident, deja :))
. . .
Bye-bye lume, pe curand!


Asculta mai multe audio Muzica


Nah, inca una sa nu ziceti ca-s zgarcit.. :D


Asculta mai multe audio Muzica


Si, bineee-i!!! Destul pentru azi! Revin yo, stati flex :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu