miercuri, 12 mai 2010

PRIETENIA(III)

Hello...dear friends.
. . .
Am revenit cu partea a 3 a din articolul "PRIETENIE".
Vreau sa spun doar atat: se pare ca am fost prea dur si am fost cam inconstient cand am scris...ce am scris in partea a 2 a. Vreau sa IMI CER IERTARE public de la cei pe care i-am jignit in postul anterior legat de acest subiect. Vreau ca prin acest post sa repar sau macar sa incerc sa repar cateva din greselile pe care le-am facut in ultima vreme.
De asemenea, am urmatorul mesaj pentru cineva(se stie cine):
"Uite, stiu ca m-am purtat ca un idiot, un MARE, MARE, MARE idiot, inconstient, nerecunoscator, tampit si repet, IDIOOOOOOOT!!! Stiu ca te-ai simtit extraordinar de jignita, si nu stiu cum o sa ma pot revansa pentru chestia asta mizerabila pe care am ti-am facut-o!
Am fost putin, adica nu putin, foarte nervos si nu gandeam atunci...Ei bine, nu iti cer sa treci cu vederea totul si sa redevenim ce am fost, caci stiu ca e imposibil...nici nu am curajul sa iti cer asta.
Tot ce vreau este sa incerci sa ma ierti si o sa fac si eu mari eforturi sa iti fiu pe plac...Am sa ma schimb de dragu' tau. Deci, promit ca o sa o las mai moale cu cititul, cu muzica, cu critica(pffff :)) ), si cu pesimismul meu :)). Ce zici, crezi ca ai putea sa ma ierti? ... "
. . .
Inchei postul in asteptarea unui raspuns din partea ta...Nu te oblig sa imi dai un raspuns, doar sper ca o sa il primesc...De dragul vremurilor trecute...
...
So, people, postul asta e dedicat unei singure persoane...
. . .
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu