miercuri, 5 mai 2010

PRIETENIA(II)

Hy everybody!
. . .
Am revenit, la scurt timp dupa ultimu' post legat de seria Twilight.
. . .
Ei bine, m-am gandit sa analizez impreuna cu voi un cuvant foarte des folosit si anume "PRIETENIA". Daca in postul anterior despre acest subiect am scris partea buna a acestui cuvant, ei bine, acum o sa trec direct la cealalta parte.
. . .
Saptamana trecuta, a fost una dezastruoasa. Am pierdut cativa din oamenii care s-au intitulat "prieteni" . Nu stiu daca ar trebui sa dau nume(da, nu o fac) insa acei oameni, in care am avut deplina incredere, s-au dovedit a fi niste prefacuti.
Oi fi eu o fire mai retrasa, mai pesimista(ma mandresc cu asta) si poate mai "aeriana", dar, this is it, asta-s Eu...Ei bine, am intrat intr-un grup de oameni despre care am crezut ca stiu sa ma aprecieze si sa ma accepte asa cum sunt, dar m-am inselat. Nu stiu exact ce am facut ca sa primesc raspunsul urmator: "Ai fost prietenul meu, ai fost partenerul meu de citit pana cand ai devenit obsedat, ai fost partenerul meu cand ascultam muzica, dar intr-o dimineata te-am pierdut" . Bine, cred ca am inteles esenta, si anume "am fost" . Well, apoi am aflat cateva lucruri pe care nu le stiam. Citez: "tu nu stii cat am avut rabdare cu tine ... (...) ai fost retras, nu ai vorbit decat cand ai fost intrebat, etc ". Hmm, dar stiti ce ma enerveaza? Faptul ca eu, niciodata, nu am cerut sa fiu inteles sau sa fiu acceptat. Deci, in esenta, s-ar parea ca tot eu sunt de vina pentru toate astea. Ei bine...
. . .
Desi am pierdut unii "prieteni", am castigat o experienta si o lectie de la viata.
. . .
Exista PRIETENI, dar sunt foarte rari si greu de gasit. Aici, ma pot considera norocos, caci, Dumnezeu mi l-a "trantit" inaintea mea pe Jacob, un om extraordinar, pe care il pot numi "cel mai bun prieten". Multumesc Domnului ca mi l-a dat pe el...(bine, e destul de "bizarre").
. . .
Cam atat deocamdata...nu mai am idei.
Anyway, ... , daca nu stiti, va spun eu : un prieten il gasesti greu, dar daca il cauti, il vei gasi mai repede decat te astepti...:).
. . .
Bye..Bye!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu