luni, 26 decembrie 2011

X FACTOR? POATE...MĂ MAI GÂNDESC :)

Băi deci de când am cântat LIVE la un microfon, după o absență de .. hm, cred că în clasa a VI-a am cântat ultima dată la un microfon în fața unui public, și de atunci, a trecut ceva timp..prin urmare, cum spuneam, lumea a rămas plăcut impresionată(unii nici nu aveau idee cine cântă :)), deși sunt sin satul meu..nah, asta e..:)) ).
Stați așa, că voi nu înțelegeți nimic din ceea ce zic io aici. În seara de Crăciun, am cântat solo o colindă, acompaniat doar de corul din care fac parte, și una în duet cu un alt băiat...ideea e că „ei” zic că aș avea voce..și mă trimit..deah, direct la XFACTOR :))
Nu știu ce să zic(darămite să fac), dar m-am gândit să vă întreb pe voi...prin urmare, am să fac un fel de „chestionar” cu o singură întrebare(da știu, sună caraghios :)) )...




Ă...deci Sample Question 2 e în plus..asta se datorește „talentului” meu la făcut chestii din astea.
Vă rog răspundeți...nu vă ia mult.
Și mulțumesc mult, deocamdată :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu