sâmbătă, 17 decembrie 2011

LIVES OF THE SAINTS(ro: PĂCATELE TRECUTULUI) 2004

Pentru azi, că tot nu sunt în formă pentru altceva, m-am gândit să fac ce știu io mai bine, și anume, reclame :)) pro sau contra, depinde. Azi merg pe varianta pro.
...
Acum câteva zile, am butonat plictisit televizorul, în lipsă de Internet(long story), și am văzut ceva ce mi-a atras atenția...de obicei nu prea îmi atrage atenția nimic la Tv mai nou, decât dacă e vreo reclamă nouă la chipsuri :)).
Cum spuneam, pe ProTV era un film..zic interesant din prima, fiindcă se vorbea în 2 limbi: engleză și italiană, ceea ce m-a făcut curios de storyline...
Cu toate că nu am prins începutul(primele 40 de minute, să fiu mai exact), povestea mi s-a părut genială și ceea ce m-a atras cel mai mult a fost îmbrăcămintea oldfashion, ceea ce mi-a indicat că e un film pe care și-a pus amprenta o parte din trecut :).
Subiectul în sine nu este foarte controversat, povestea se desfășoară pe mai multe planuri, mi-a dat dureri de cap să descifrez cine e X, cum a apărut Y, și așa mai departe, însă este jucată chiar bine.
Îmi place cum se înfiripă o parte religioasă la drama premiată cu 3 chestii(mă rog, e chiar așa important? :)) ).
...
Actorii sunt buni, bine, nu i-am mai văzut în alte filme, dar sunt buni, mai ales Sophia Loren și Sabrina Ferilli. De remarcat este și talentul actoricesc al copilului Flavio Pacilli, pe mine unul m-a uimit..:)
În fine, filmul are 2 părți, se întinde destul de mult, dar merită văzut, e o colaborare uimitoare între italieni și canadieni și a ieșit inimaginabil de bine.






Eu zic că merită mai mult de 5 stele această ecranizare a unei trilogii impresionante..vreau să citesc cărțile.
:D
Eh, cam asta am avut de zis.
P.S.: Nu se găsește(culmea) pe torrente, nu am nici cea mai vagă idee de ce, pe net e foarte greu de găsit, practic, se găsește o variantă cu dublare în limba nu știu care..bag picioru, că m-am fraierit și io, dar decât deloc, merge și așa cu o voce râgâită pe fundal...
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu