vineri, 2 decembrie 2011

POST-ROCK..MĂ UPDATEZ LENT :)

Nu e vreo lipsă de idei(da de unde), însă m-am gândit să îmi shăruiesc cu voi ultimele noutăți..legate de mine, evident :))
Știați că îmi curge rock-ul prin vene(sau mă rog, ați putut să vă dați seama), însă, vizionând câteva drame, am auzit un nou sound care m-a captivat și m-a făcut să wikipediez și să gugălesc în căutare de informații despre ce anume poate reprezenta.
Am găsit ceva-ceva AICI şi totuşi, nu mă intereseayă definiţii, Youtube are tot ce vreau eu.
Mii de trupe, mii de sound-uri...muzică de pe alt tărâm.
...
Vă las câteva mostre:





Şi la următoarea...ascultaţi mesajul(pe la mijlocul piesei):




Oficial, m-am îndrăgostit de sound-ul ăsta..e ceea ce mă reprezintă...trezeşte tot în mine...şi trăiesc pe acorduri...

2 comentarii:

  1. So i felt like hell those days, i really miss/need and other things you, and you guys (like jacob, buff.I feel like going so i'm going to ask you: Going nowhere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeah...I miss you too..and Jacob...off
    Me too..Hell is right here...

    RăspundețiȘtergere