joi, 9 februarie 2012

QUEER AS FOLK, O LECȚIE DE VIAȚĂ PENTRU TOATE VÂRSTELE

Încă din primul episod am știut că o să îmi placă enorm serialul, și așa a fost(mulțumesc lui „copil mov” pentru recomandare).




Serialul în sine, tratează câteva din sutele de probleme ce le deține America.
Nu am de gând să mă pun să vă povestesc, pentru asta există Wikipedia, însă vreau să punctez câteva chestii pe care le-am învățat urmărind acest serial:

1. Prietenia este mai valoroasă decât orice căsătorie.
2. Nu contează pe cine iubești, contează cum o faci.
3. Fii tu însuți, chiar dacă asta presupune sacrificii enorme.
4. Ai încredere în forțele proprii.
5. Dacă nu spui ceva, nu înseamnă că nu simți.
6. Niciodată nu va fi un timp potrivit.
7. Fie că ai 17, 27 sau 35 de ani, mereu vei fi TU.
8. Dacă nu spui „Te iubesc”, nu înseamnă că nu o simți.
9. Acceptă-te așa cum ești, lasă-ți flacăra să ardă nestingherită și, nu în ultimul rând „BE FABULOUS!”
...
Printre altele, am învățat că aparențele înșeală. Nu trebuie să judeci o persoană după felul cum arată sau după cum vorbește. Învață să înțelegi...
Să ai prieteni...asta contează. Când ți-e greu, să ai un stâlp de care să te rezemi, să ai un chip care să te asculte și să ai un suflet care să îți fie aproape...și cineva care să îți ofere ceva de băut :)
E incredibil câtă iubire poate simți cineva, însă nu vrea să o arate.
O vorbă aruncată aiurea, poate să doară rău, mai rău decât ai putea să îți imaginezi.
Iubire nu e atunci când o spui, iubire e când faci totul pentru el, te gândești la el când nu este acolo, îi simți prezența peste tot...și în momentele grele, îți dai seama cât de grav ar fi dacă l-ai pierde...
Într-unul din acele momente îți dai seama cât de mult înseamnă pentru tine, cât de mult te-a schimbat, și cât de mult îl vrei în viața ta.
Nu e nevoie de o hârtie care să dovedească iubirea...dar merită să lupți pentru drepturile TALE!
Un ultim mesaj pe care l-am putut desprinde a fost „Be proud of who you are. God made you that way.”
„What you choose to be? A slave or a queen?”
...
Înainte să închei postul, mă închin în fața talentului actoricesc al lui Gale Harold.
În încheiere, vă las cu ultima secvență din sezonul 1, și ultima secvență din sezonul 5, finalul...



This is where all began..and ended.



...

4 comentarii:

  1. sunt la ep 12 sez 1 , si nu prea asa vrea sa ma mai uit la continuare .ptr ca e prea trist , cand ma gandesc ca o sa se termine , ma simt ciudat ....ori cum super tare film ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ascultă, anonim(deși aș vrea să renunți la anonimat :P ), merită, toate sezoanele sunt bestiale, te învață niște lecții de viață extraordinare, și da, admit, finalul serialului nu e chiar așa cum mi l-am imaginat, dar merită..o repet. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. superb serial am vazut toate sezoanele ,asa e din pacate sf nu e un happy end dar cei 5 raman nedespartiti ca si prieteni

    RăspundețiȘtergere
  4. E un happy end, până la urmă..practic decizia luată de ei e cea mai bună.

    RăspundețiȘtergere