miercuri, 15 februarie 2012

CURURI..GAZE..ȘI ALTE PROBLEME

Măi, avem probleme.
Și dacă prin probleme înțelegeți curu(nu pot să zic „fund”) fostului premier, ei bine nu asta e cea mai mare problemă din România, deși, după unele statistici cam asta ar fi.
Să vedem așa, schematic, cum stă treaba:


-viscol, ger, trafic blocat -----------curu lui Boc
-oameni care mor afară, în ger -----curu lui Boc
-scandaluri și noi schimbări în politică -------------curu lui Boc
-scumpiri, taxe noi -------------curu lui Boc
-aș putea continua, dar ce contează cu adevărat? ------exact, v-ați prins din prima.
Băi frate...oameni înzăpeziți, pompieri(jur că nu o să înțeleg de ce să chemi pompierii dacă nu arde), armată, tot tacâmul, că tanti Floarea și cu badea Ilie(cu Ilie am eu ceva, o să vedeți într-o viitoare postare) mor săracii, că au rămas fără curent, că nu au nici lemne(nu că nu au, dar când zăpada se comportă de parcă ar fi pe Everest, chiar nu ai șanse să ieși din casă, sau să intri, depinde de caz), săracii așteaptă moartea(că aia sigur ajunge mai repede decât o ambulanță), și restu lumii ce face? Vă spun io, într-un dialog pe care l-am auzit și o să îl reproduc aproape integral:
X: Ioi, tu, auzât-ai?
Y: Ce să aud?
X: Ia pă televizor zâce că în nuștiu care emisiune o publicat ăștia oarice cu Boc dezbrăcat!
Y: Eeee, dară, la Capatos, că nu am putut dormi până nu m-am uitat, du-te tu...
X: Hi, serios? Și?
Y: Atâta o tăt povestit da am stat până s-o gătat!
X: Noh tu, lumea asta...

Trist, așa-i?
Adică, ignori toate canalele unde poți vedea numai imagini „șocante” pe fundalul unor piese de îți vine să te tai(nu, pă bune), și pui taman noaptea pă Antenă, la „emisiunea”(bă, aia îi o tâmpenie, io nu aș da voie la așa ceva pe tv..serios) lui Dan Capatos, în care, dacă nu vezi cur și țâțe, vezi scandaluri tot despre cururi și țâțe, evident, cazul prezent, curul lui Boc.
Știu, am zis de prea multe ori cuvântul „cur” , însă numa așa îmi place(nu, nu-s pervers) :))
...
Deci, revin la idea principală și zic că, din nou, cuvântului „om” poate să i se schimbe definiția din Dex.
Am vorbit de atâtea ori în postul ăsta de curu lu Boc, că știu că nu o să pot trece mai departe unde vreau să ajung decât după ce o să îl afișez să îl vedeți, să ziceți „în sfârșit..”, să zâmbiți, să îi cereți un autograf(nu mie), și să putem trece mai departe.
...
OKAY, ÎMI BAG PICIOARELE ÎN EL BLOGGER CU INFORMAȚIILE LUI NESECURIZATE! NU MĂ LASĂ SĂ PUN POZA!
Am să pun totuși videoclipul:



Acum...să trecem mai departe.

După „oroarea” obținută prin vizualizarea videoclipului de mai sus, vreau să vă aduc la cunoștință că ĂLA nu este cel mai mare pericol pentru România, ci există altele mult mai grave și de care, 90% dintre noi, habar nu avem.
Am luat și eu la cunoștință prin intermediul unei cititoare fidele(Lena) căruia îi mulțumesc pe această cale, că, dacă se va ajunge la ceea ce ve-ți putea vedea în continuare, o mare parte din agricultură s-ar duce pe p...lută bă, lucru de care nu avem nevoie, mai ales că suntem și așa destui de săraci și cumpărăm roșii de și morcovi „din vecini”.
Și din nou, ce minte luminată s-a putut gândi(o secundă) înainte să aprobe exploatarea gazurilor de șist(la care mă refer în titlu)?
Băi frate, eu tot stau și reflectez...că, mă: dacă în Bulgaria au ieșit oamenii în stradă fiind împotriva acestei acțiuni, înseamnă că nu e ceva productiv. Dacă nu e ceva productiv, atunci cum mama naibii ne-ar putea ajuta pe noi?
Îți trebuie chiar așa un creier de avansat ca să poți procesa puțin detaliile?
Francezii au făcut un articol pe tema asta, în care suntem și noi, românii implicați.
Linkul spre el este ĂSTA!
...

Nu știu ce părere aveți voi, dar eu sunt total împotrivă, că sincer, nu vreau să îmi imaginez cum ar fi să cumpărăm pită de la bulgari ori mai rău, de la unguri.
...
Acestea fiind scrise, închei în aceeași manieră cum am început, cu o glumă pe care am debitat-o chiar eu.


Cică se uită Sfântul Valentin(că tot a fost ziua lui) din Rai pe Pământ și, șocat de ceea ce vede, merge la Dumnezeu, Îl bate pe umăr și îi zice pe un ton grav:
-Doamne, la cum mă sărbătoresc ăștia pe Pământ, nu cred că aici mi-e locul...
:))
Sper că v-ați prins de poantă..adevărul din spatele ei, e unul cât se poate de trist.


2 comentarii:

  1. Multumesc ca ai tinut cont de sfatul meu dar se pare ca nu ai gasit pe Internet toate consecintele fractionarii hidraulice(legea care va interzice aceasta metoda este in Parlament ,sa vedem ce se va intampla).
    Fractionarea hidraulica are urmatoarele dezavantaje: distrugerea florei si faunei pe o raza de 20-25 km (nu stiu sigur);se folosesc elemente radioactive ca uraniu si radiu -aici nu mai trebuie nimic adaugat ,toata lumea stie ...nici nu vreau sa ma gandesc ;inmultirea cutremurelor,infestarea panzelor freatice din zona ,etcetera.(Stiu toate acestea pentru ca ma aflu intr-o zona vizata de acest proiect )

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea e că eu nu am vrut să fac copy-paste, am pus acolo un link de unde se poate ajunge și la alte informații, pentru cei care vor să se informeze :)
    Eu am făcut decât o simplă „introducere” sau cum să o numesc, am pomenit doar de asta, nu am intrat în amănunte :)

    RăspundețiȘtergere