joi, 25 august 2011

MOMENTE LIVE...PE VIAȚĂ :)

Hello.
Dacă în postul anterior am râs de ne-am spart, m-am gândit că ar fi cazul să revenim la puțină seriozitate.
 ...
Am ales, în videoclipurile care urmează, câteva „prestații” live de la câțiva artiști cunoscuți național-internațional.
După ce o să ă faceți o părere și n clasaent, puteți vota la sfârșitul post-ului.
Vizionare plăcută!

LIVE 1: CARGO - Aproape de voi



LIVE 2: ROD STEWART  AND AMY BELLE - I don't want to talk about it



LIVE 3: KOBI PERETZ - Some Love



LIVE 4: ENRIQUE IGLESIAS - Ring my bells



LIVE 5: MICHAEL JACKSON - You are not alone



Ce ziceți? Da, pe mine mă lasă fără grai.
E destul de dificil să aleg un „loc 1”, deoarece toate prestațiile sunt mai mult decât grozave.
Ceea ce pot spune sigur, este că, dacă ar fi să numărăm,  MICHAEL i-ar întrece pe toți cu siguranță.
...
Cât despre „România”, nu o prea văd pe Inna cântând live o piesă - nu după reclama fabuloasă în care ne arată ce voce „hot” are defapt, și ce minuni face tehnologia în ziua de azi.
Românii se pot lăuda în schimb cu o adevărată artistă, care, în ciuda rate-urilor muzicale pe nume „Something new” și „Telephone(nu am nimic cu piea, videoclipul e varză=neinspirat)”, are o voce inegalabilă în România.
Prin urmare îi adresez tot respectul și aprecierea mea: ANDRA.
Înainte să închei oficial ceastă postare, am să pun un videoclip care dovedește acest lucru:
 --următorul videoclip este un cover după renumita Mihaela Runceanu--
LIVE 100% ANDRA MĂRUȚĂ!!!


Pentru cine nu este convins, să vedem cât poate rezista fără să scape o lacrimă:




Și cam atât am avut de zis...

Votați:
Care prestatie LIVE v-a impresionat cel mai mult?
Cargo
Rod Stewart - Amy Belle
Kobi Peretz
Enrique Iglesias
Michael Jackson
Nu pot sa aleg...
  
pollcode.com free polls 
Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu