luni, 15 august 2011

CINE ÎȘI MAI ADUCE AMINTE?

Hello, azi, o zi specială din punct de vedere religios, și non-deoasebită, din punct de vedere personal, m-am decis să intru și să vă mai arăt una, alta.
Stând așa, mi-am amintit de vremurile alea bune, când visam la castele și prințese magice.



Își mai aduce cineva aminte de asta? Unde sunt vechile reclame cu gust, nu toate porcăriile de acum?
Unde sunt spoturile publicitare care nu au voie să depășească 30 de secunde?



Și pe final, una din alea amuzante:




 ...Mda, mai nou, Inna face reclamă la Pepsi, și încă ce reclamă...Aș publica-o aici, dar nu mă cobor la un nivel atât de jos...prefer calitatea :)
Până data viitoare, numai bine!

Un comentariu:

  1. Deci aia de la loto cu 6 din 49 atata am cautato:)) Aia-i cea mai faina:X si aia de la pepsi of course:)):X

    P.S inna really messed up the new comercial:(
    P.P.S I really love ps`s:)) take care>:D<

    RăspundețiȘtergere