luni, 8 august 2011

FACEBOOK ȘI ALTE MINUNĂȚII INTERNAUTICE :))

Hello. Am revenit dragi bloggeri cu ceva inedit(recunosc că nu de primă clasă, e ceva generalizat deja). Nu o să vă surprindă numele chiar deloc: FACEBOOK.
Dar, poate astea o să vă atragă atenția în vreun fel sau altul:
 Hmm, interesante „cuvinte”. Are rost să menționez că acest comment este adresat unei fete?(yeah, goooone)

Next:

O descriere atât de drăguță pe măsura „personajului”. Honestly, aș vrea din tot sufletul să îl întâlnesc pe acesta, să îi văd ochișorii lui căprui  de 57,6 kg. Ar fi ceva uluitor, nemaiîntâlnit până acum...:)) Pe mine m-a șocat această descriere, și nu doar din cauza gramaticii...:))

Next:
Mi-ar place să știu ce se află în mintea acestui fenomen. Din păcate, trebuie să mă mulțumesc doar cu ceea ce văd...

Next-ul/Terminatorul:
Înainte să vi-l prezint, e nevoie să fac niște menționări:
1. Nu îl cunosc oficial/personal/general.
2. Am simțit nevoia de a „cenzura” o mică părticică din fotografie.
3. Nu, deci nu mă pot abține: ĂLA E UN COCALAR VERITABIL, FOR GOD SAKE!!!
4. Deci, să vedem MINUNEA:




Mda, ar trebui să fi cu „gadndu” la școală...


Cam atât. Revin cât de curând pot.
Așa cum se zice pe facebook: „V-am pupat! :*:*:*” :))
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu