duminică, 1 mai 2011

DIN NOU PE BLOG!

Oho, a trecut ceva de când nu mi-am vizitat „locuința virtuală” ca să zic așa, că, de bine-de rău, aici pot să mă refugiez ori de câte ori e nevoie și pot să afirm că (măcar aici) pot fi sincer 100%.

Deci, cum spuneam, m-am întors, după o vacanță destul de plictisitoare, dar constructivă(am învățat să gătesc păsulă bătută:)) , biine, defapt ceva fulgi-nu de zăpadă:)), acolo instant ca nessu beton s-o făcut).

Uite că o trecut și Paștele(deși, sincer să fiu, n-am păscut deloc), era vremea să cântăm: „Hristos a înviat din morți cu moartea pe moarte călcând și celor din morminte viață dărunindu-le!”

Mă întreb dacă mi-ați dus dorul. În caz afirmativ, vă mulțumesc. Analog pentru celălalt caz.

În fine, nu vreau să aberez(din nou), ci vreau să îmi reintru în mână cu ceva ce, sper, să vă stârnească curiozitatea. Deci, îi dăm START ...

...

TEHNOLOGIE HD ÎN 1910?

Se pare că, rușii(enigmatica Rusie...), au „dezvoltat” tehnologia HD încă din anii 1900. Practic, am spune că este imposibil, dar, cum poți nega când dovada este chiar aici? Mai jos am postat câteva din pozele făcute de un maestru rus(are nume complicat, inutil :)) ) care a trăit la acea vreme, și a imortalizat în HD și COLOR niște poze absolut uimitoare.

De remarcat costumul tradițional și elementele grafice.

O băbuță pe Volga(1910). Incredibil, așa-i?

De remarcat stilul vestimentar, reiese vechimea, adică 1910.

Tristeți provinciale...Frumoase detalii.

De asta ce ziceți? Eu zic doar „WOW!!!”

Surprinzător!

Asta mă fascinează! E uimitoare!

...

Deci, ce părere aveți? Mie mi se pare ceva absolut impresionant. Având în vedere faptul că în 1910, un aparat foto de calibrul acestui prototip ar fi ceva de „viitor”, în mod normal telefonul mobil a existat dinainte de data oficială a lansării. Cu mult înainte...

..............................................................................................................

Revin :)







3 comentarii:

  1. Normal că telefonul mobil a existat dinainte să apară pe piață...doar cineva l-a conceput pâna atunci,nu?
    Revenind...pozele pot fi falsuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le văd destul de autentice, chiar dacă, se știe că Phoyoshop-ul face minuni :) .
    Uite, așa încet, se înlătură multe afirmații veridice...
    Am analizat din multe perspective pozele și chiar arată a „timpuri vechi”. Nu știu ce să zic...Mersi de părere. :)

    RăspundețiȘtergere