miercuri, 30 noiembrie 2011

PROSTIA ROMÂNEASCĂ LOVEȘTE DIN NOU!

Sincer, mă gândeam să nu fiu chiar așa dur, dat fiindcă mâine e ziua oficială a României, dar nu am de gând să mă laud cum că sunt român, nu am cu ce și dacă tot nu pot să fac asta, măcar pot să îmi bat joc cum știu eu mai bine.

Poate mă condamnați, poate că nu..n-aveți de cât, eu unul nu mă mândresc că sunt român, din contră, aș pleca cu prima ocazie din țara asta..însă toate la timpul lor.
...
Revenind asupra subiectului, cum tot bântuiesc toată ziua(uneori și noaptea) pe diferite site-uri de socializare, sau de plictiseală, ori mai verific lista de messenger și mă crucesc câteodată(o să vedeți de ce), nu mă pot abține și mai fac câte un printscreen că deh, nu țin pentru mine tot, vreau să râdă și alții, că prostia e românească, ăă, omenească...
Iată deci, ce am pentru azi:

Încep cu presa...nu că aș fi mare cititor de ziare, dar mai caut în rubrica pentru locuri de muncă, și așa ajung să văd și chestii pe care nu aș vrea să le văd...(shit happens)













Hm, interesant, nu? De ce să nu vindem blugi la rubrica VÂND CASE? Defapt, putem vinde blugi și la alte rubrici, mai spectaculoase..nu credeți?


Mda, chiar și la AUTO STRĂINE poți găsi blugi și geci...mai am ceva, dar păstrez pentru un post viitor :))
...
Trecem de la presă, la lucruri ce implică puțină diplomație, politică poate și chiar seriozitate. 










Okay, ce avem noi aici? Un talon pentru șomaj(nu e al meu:)) ), de pus la dosar.
Bun, și mă întreb dacă există mai mare tâmpenie pe lume să scrii așa ceva: 
Meseria/Funcția repartizată: S-A OCUPAT LOCUL
LOL
Atunci de ce? De ce zeul mirării și al nedumeririi mai scrii așa ceva? Pentru chestii de genul s-a inventat semnul ăla discret și simplu sau pur și simplu, nu mai faci un astfel de talon :)) Ăsta nu arată a act oficial de pus la dosar, e mai degrabă bilet de intrare la spectacol de comedie.
...

NEEEEXT! Avem ceva cu totul și cu totul MADE BY/IN SATU-MARE CITY!



Ăăă...da, și eu am zis WTF? Ei bine, tehnologia avansează, la fel și creativitatea omului de rând. 
De ce să dai N RONI(habar nu am cât costă) pe un GPS, când, pentru 3 RON(cred) poți să îți iei o cutie de cretă și să faci tu pe GPS-ul. De exemplu, nu știe toată lumea drumul spre internat...dar, datorită noului sistem economic de scriere pe asfalt, găsești rapid calea cea bună și totodată..=)) bun, nu mai pot de râs, oricât aș vrea să mă abțin...cât de idiot poți fi să faci așa ceva? =))
...
Buun, nho, stați, că astea-s nimic pe lângă ce urmează. :))
Și,de la chestii fizice, ne îndreptăm spre minunile internetului, și asasini de limbă română de speța I.
...
Messenger-ul a devenit popular încă din...bine, vă scutesc de istoria messenger-ului, iată ce „inteligențe” posed în lista mea, doamne trăzni-mă, de ce mai țin astfel de specimene în listă?


Okay, jur că de la Hristos încoace io nu am văzut atâtea greșeli și de exprimare și de ortografie într-o singură frază...sau orice o fi aia, că nu are nici cur nici cap. 

P.S.: Diana, tu sigur știi despre cine este vorba(call me crazy, but I think tjhat..she will never become-became, mă rog, a romanian teacher, kill me if she will..nici engleză nu mai știu :)) )

...

Ș, ajung la cele mai mari, seci, neseci(nu există acest cuvânt:)) ), dovezi ale culturii generale românești, mai precis, a generației iPhone.


Bun, știți ce e TPU.ro...dacă nu, intrați și vedeți ce e.

Mai nou, e plin cu astfel de întrebări...eu i-am dat deja răspuns la acesta de mai sus.(după „aicea”, cred că stă pe aproape :)) )


Sincer? I-am lăsat un mesaj în care am cerut să îmi arate kilometrajul exact, că nu pot fi eu sigur că a umbat exact 600 de metri! =))

Cum, cum, cum curul lui Nichita Stănescu(care, by the way, e, adică a fost fată) să scrii așa ceva într-un anunț? :))
OKAY...nu vreau să fiu rău, dar...ce pușca mea întoarsă vrea fătuca asta? Adică, pe lângă că e analfabetică rău de tot(nu există cuvântul ăla), mai e și tupeistă și proastă(3 în unu). 

Și mi-e ciudă, că părinții unor primate ca aceasta, dau vina pe miniștrii dacă nu o să ia bacu/examenu de capacitate..feri doamne și păzește...




Am păstrat mâncarea pentru final :)) 

Și mă tot întreb, oamenii ăștia chiar există? Apăi nu mă miră de ce ne caută OZN-urile așa des, că deh, spectacol de comedie văd la noi, pe gratis, 3D, grafică excelentă, ce mai?

...

Și-apoi să nu îți vină să te crucești?

Și încă cum...?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu