marți, 29 noiembrie 2011

CEVA GENIAL!!! ABSOLUT GENIAL!!!

Nu știu ce m-a prins mai tare, poezia, linia melodică, sau imaginile...
Eu tot ce pot să spun este GENIAL!



Nu vreau să fiu în haită şi flămând,
Prefer să-l văd pe cel ce mă împuşcă,
Să ştiu că timpul trece ca un gând...
Şi el flămând... Din viaţă simt că muşcă.

Zăpada iernii-i uneori prea mare,
Şi drumul, singur, nu mai pot să-l fac,
Însă mi-e greu şi nu mai am răbdare,
Şi-aştept ca timpul să-mi găsească leac.

Prin faţa mea trec haite-nflămânzite
Spre un himeric ţel neînţeles,
Mânate de-ale simţului ursite
Şi de-al instinctului real regres.

Zăpezile sunt mari şi cad întruna,
Mutând hotare înspre necuprins,
Iar dacă uneori răsare luna,
Presimt că-i vremea să m-arăt învins.

În haită pot să fiu un anonim,
Dar viaţa n-o pot duce clandestin.
Chiar dacă am un drum de-nsingurat,
Nu vreau s-ajung în haită lup turbat.
(versuriDaniel-Dumitru Darie)

Un comentariu:

  1. Genial? Este putin spus. Nu stiu de ce te regastesti asa putin! Sau doar am impresia?

    RăspundețiȘtergere