vineri, 22 iulie 2011

ULTIMA LUPTĂ, ULTIMA SUFLARE! HARRY POTTER AJUNS LA FINAL...SI CE FINAL!!!

Hello lume. Am revenit, deocamdată. Am cam lipsit ceva timp, însă am fost super-ocupat cu umblatul pe la facultăți și alea-alea. Mi-am făcut totuși timp să revin și să vă mai încânt cu una, alta. Deci, să-i dăm drumul!
 ...
Aseară(21.07.11), am avut ocazia să vizionez ceea ce așteptam încă din anul precedent, și anume, ultimul film din seria Harry Potter.
După ce, în urmă cu câteva zile am văzut trailerul oficial pe la ceva canal de știri(PROTV, da nu-s sigur) și am rămas ceva de genul :-O, mi-am zis că TREBUIE să văd filmul ăla și am și reușit, în cele din urmă.
 ...
Dacă în prima parte, acțiunea a cam lipsit din scenă, ei bine, în ultima parte își face prezența permanent, eroii confruntându-se cu pericolul în fiecare secundă. Drama își spune cuvântul, întâmplările fiind triste, doar finalul sparge dramatismul, binele învingând răul.
Ce pot să mai spun? Efectele speciale sunt de nota 10*, iar cu tehnologia 3D se anunță a fi ceva „magic”.
Ceea ce am remarcat din primele minute este incredibila coloană sonoră(soundtrack) care face filmul mult mai bestial!!!
Prin urmare, nu am ce să vă spun, decât că RECOMAND acest film tuturor fanilor seriei Harry Potter și nu numai.


Ceva din coloana sonoră:



Fermecător, așa-i? 
 ...
A, era să uit. Dacă doriți să vizionați ONLINE ultima parte din seria Harry Potter, într-o calitate BUNĂ și subtitrat:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu