duminică, 5 iunie 2011

PENTRU CINEVA CARE MERITĂ TOATĂ DRAGOSTEA MEA...TE IUBESC!

Zilele astea, am avut un vis. Se făcea că, lipsit de orice speranță, am vrut să „arunc la coș” totul. Însă, s-a întâmplat ceva neașteptat. Printr-o simplă vorbă, nu doar că m-am oprit din drumul spre „coș”, ci le-am așezat pe toate la locul lor. Singur, nu aș fi reușit asta niciodată. Probabil că o singură persoană ar mai fi reușit asta, însă nu a fost să fie așa. Mi-a ieșit în cale un înger, un înger cu aripile lovite, însă nu frânte, un înger pierdut, pe o cale pierdută...
Încerc să îți anin zborul, să te fac să te ridici în înalt. Vreau să te văd fericit, să urmezi calea cea dreaptă!
O să reușesc? Dacă nu, o să învăț...cu timpul.
Ce pot să afirm, este că tu mi-ai redat speranța, mi-ai înviat visele care au pierit în molozul nesfârșit al renunțării, m-ai readus la viață cu o suflare, m-ai făcut să cred din nou, în mine. Pentru asta, m-am gândit că, deși nu ești tocmai aici, cu mine, îți trimit un mesaj:  
TE IUBESC!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu