luni, 30 decembrie 2013

SUPRADOZĂ DE PROSTIE(FINAL 2013)

Și pentru că (nu AUTOMOBILE =)) ) suntem la finele anului 2013, m-am gândit să fac așa un fel de „top” cu felul în care noi, oamenii(mai mult sau mai puțin) am evoluat și o facem în continuare.
Încep printr-o poză care, în sinea ei spune multe, defapt, nu doar în sinea ei, priviți:























Ce pana mea...

...

În fine, trecem de la asemenea „anunțuri”, la renumitul(bineînțeles că iar mă leg de el) site de întrebări și răspunsuri TPU(sloganul nu-și mai are rostul).
Am intrat zilele trecute, defapt, ieri, după o absență de vreo 2 luni, și sincer să fiu, am rămas șocat, dar ȘOCAT de ceea ce am putut citi.
Am făcut printscreen la câteva din „supradozele de prostie” pe care le-am găsit.

1. Băiețelul colorat














Ce? Ce? Ce p..raștia mea ruginită a vrut să întrebe copilu ăla? Adică..unde, unde mama naibii îi logica îm chestia aia? Eu sincer nu îmi pot da seama.

2. Băiatul „banii cresc în copac”










Mămică, dând click-uri nu faci bani, eventual dând click pe niște site-uri cu locuri de muncă, hehe, bani online..dacă s-ar putea downloada niște bani...:))

3. Tâmpita










Mnoh, la asta, dacă îi dai în față un act pe care scrie EȘTI PROASTĂ! îl semnează și apoi întreabă ce a semnat..trist. Nu.

4. O copilă fără minte..











Răspuns: CĂRȚI, CAIETE, PENAR în pula mea!!!!!!!!

5.  Ăăă, prost. Fără glumă. Prost.







Ăsta habar nu are ce a întrebat. HTML cu sărbători de iarnă..e ca și când ai zice televizor cu pateu de porc..serios, amu, SERIOS, ce dracu aveți mă copii tâmpiți? Nu mai gândiți deloc???

6. Filozoafa „conteporană”










Da, clar, mai bine nu puneai o asemenea întrebare..știi tu de ce.

Și, am lăsat ce-i mai bun pe final. Înainte de toate, vreau să menționez că sper, și repet, SPER că personajul care a formulat textul care urmează a făcut o glumă și nici de cum nu s-a referit la ceva pe bune. În caz contrar..eu zic că suferă destul de grav cu podul..

7. Dr. House








Ce...ce...ce creieri pane o avea asta în cap? Adică..de unde și până unde..singura boală care îți poate „schimba” vârsta e Alzheimer, în ideea în care te face să uiți câți ani ai...și îți poți da tu ce vârstă vrei..
Grav..
Chiar grav..

Mnoh, cam atât, adică, mai erau destule dar m-a luat durerea de cap când am citit și altele și am închis pagina. Mie nu îmi vine să cred că suntem atâta de înapoiați mintal. Adică, nu știu, e chiar atât de greu să ne folosim puțin cutia craniană înainte de a întreba ceva, sau, de a face ceva?
Nu mai am nimic de zis.

 
HAPPY NEW YEAR, așa într-o dungă, și toate cele bune, sper ca în 2014 să fiu mai activ.
Sper. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu