marți, 3 septembrie 2013

NOW YOU SEE ME(Look closely, because the closer you think you are, the less you will actually see)

Știu, a trecut ceva de la ultima mea postare legată de vreun film pe care l-am vizionat sau am vrut să- vizionez.
Ei bine, azi m-am decis să scriu despre cel mai recent film pe care l-am vizionat recent(mda, prea multă repetiție), și anume, NOW YOU SEE ME(tradus de români sună foarte oribil, deci nu pun traducerea oficială, eu zic că se înțelege).
Nu o să dau un copy-paste la un storylin oarecare, ci îl povestesc cum știu numa io.
Pe scurt, subiectul principal și bazal al filmului este, TATATATATATA(mda..) magia, și cum eu, un fan înrăit al acestui „sport”(sau cum să îl numesc) salivez la orice fel de show în care se fac trucuri magice, o să laud cum nu se poate mai bine acest film.
Nu. Am să încep cu trailerul. După părerea mea, e realizat foarte „modest”, și nu prezintă niște scene demne de un trailer, lăsând pe oricine cu o expresie gen „seeeeerios, oare să mă uit ori nu?”. Prin urmare, adevărata expresie de „AWESOME!” apare abia după ce se termină filmul.
Revin la subiect, și anume, MAGIA. Acest film arată cât și cum se pot ascunde o grămadă de lucruri în spatele unui show electrizant, în care frazele cele mai utilizate sunt „Pick a card from this deck”(ro:alege o carte din pachet). 
...
Filmul are de toate: dramă, acțiune, umor(inteligent și de calitate), suspans(până-i lumea) și...MAGIE!
Nu o să mai spun nimic, decât că, merită, merită, merită 10 stele pentru distribuție, joc actoricesc, scene demne de un spectacol la nivel internațional și o poveste pe care o să o dezvălui încetul cu încetul, până la ultima linie de dialog.
...
Aștept comentarii și păreri :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu