vineri, 7 iunie 2013

I WISH...

E prea mult...
Şi nu o spun doar de dragul de a scrie ceva, ci pentru că nu mai am energie. Am început să ignor lucruri pe care înainte le făceam regulat(postatul pe blog, de exemplu). Ştiu că această "pauză" mi-a afectat mult reputaţia la care am muncit din 2010, de când s-a născut acest mic, dar frumos colţ de relaxare, zic eu. Probabil am pierdut mulţi cititori care, s-au plictisit să vadă acelaşi titlu timp de..nu ştiu, luni bune, şi nu pot să condamn pe nimeni. Nu am lăsat niciun mesaj în care să îmi anunţ o "vacanţă" sau retragerea totală din acest loc pentru că, am crezut că o să pot efectiv să ajung la "performanţa" de a putea face N-şpe lucruri simultan. Ei bine, nu am reuşit deloc să fac asta şi regret, sincer, că am neglijat blogul, viaţa mea cea adevărată care, se desfăşura aici încă de la "crearea lumii mele virtuale Blogger".
Probabil că scriu pentru nimeni, defapt, scriu pentru mine şi pentru acel procent de 1% din cititorii mei fideli care, poate(zic poate, pentru că nu pot şti sigur de când am renunţat la anumite script-uri nu scripturi :)) ), mai intră şi pe aici din când în când, ca să vadă exact ultimul titlu pe care l-au văzut şi luna precedentă. Da, ştiu, nu arată deloc frumos.
Aşadar şi prin urmare, am găsit timpul "liber" necesar pentru a scrie ceea ce se vede şi ceea ce va urma...când va urma.
Cineva(DeeDee) mi-a propus să scriu critică literară, pentru că, cică mă pricep. Ei bine, o să încerc. După recenzia făcută la "Fluturele Alb" a lui Nicolaescu, am citit destule cărţi încât să îmi pot spune părerea despre ele.
...
Muncă, dormit, mâncat, muncă, dormit, mâncat, muncă, dormit, mâncat, muncă, dormit, mâncat...aşa ar trebui să mi se desfăşoare viaţa?(şi nu vorbesc doar în numele meu)
Ce anume ar trebui să schimb în această rutină? Orice aş dori, nu se poate şi m-am obişnuit cu asta.
Există o vreme pentru orice, aşa zice o vorbă, dar la mine este dovedit contrariul. Faptul că scriu la ora 2:46 AM într-o dimineaţă devreme de vineri, la un computer din biroul unde îmi petrec 8 ore din zi/noapte nu îmi spune deloc că este o vreme pentru orice.
Da, există, dar e nevoie de sacrificii. Şi ce anume pot sacrifica în cazul de faţă? O zi de muncă pe care să o transform într-o zi de lenevit nu ar face decât să-mi strice relaţiile cu şeful şi cu dragii mei colegi..merită?
...
Având în vedere că nu mă solicită "nimeni" la ora asta extrem de matinală, îmi dedic aceste câteva minuţele de "rilex" pentru a vă adresa atât vouă, cât şi mie, o simplă întrebare:

 
 
 
În care parte eşti tu?

6 comentarii:

  1. la mijloc desigur :)) dar tu in care parte sti? ...
    (Deni)

    RăspundețiȘtergere
  2. aman2, dar cred ca ma caracterizeaza ala dinspate care sare..:)) guess who?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dude! Ce-i cu negativismul asta, stii ca you'll get back on track in a short while. And yes I am here to guide you!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. anonim2jacob mi se zice:))

    RăspundețiȘtergere