joi, 6 septembrie 2012

VAI DE EL, BAC...

Încep prin a spune că...Androneasca nu-i normală!!!

...
Am fost pus şi io la curent cu schimbările majore ce vor avea loc de anul viitor în ceea ce priveşte Bacalaureatul şi pot să afirm că nu mi se par deloc okay.
Da, ştiu, niciodată nu fac o afirmaţie pro/contra fără să mă argumentez, aşa că, să-i dăm drumul:

1. După părerea mea, orice absolvent de liceu trebuie să fie în stare să facă de minim 5 la BAC, indiferent de specializare şi profil.
În caz contrar, conform veteranei zicale "treci prin şcoală ca Vodă prin lobodă" :)) nu ar trebui să treacă clasa.

2. Ce anume vă face să credeţi că, dacă un examinat, oricine ar fi, nu poate să scrie de un 3 la română, o să poată scrie de 5 la antreprenorială sau ce-o fi aia? Nu e lesne de înţeles că specimenele de genu nu merită să treacă de clasa a 12 a? 

3. Fie că ai BAC-u luat, sau nu, loc de muncă tot nu găseşti nicicum, aşa că, nu văd sensul "bac-ului profesional",iar dacă găseşti un loc de muncă, acolo nu ai nevoie de BAC sau de diplome, mai ales dacă e vorba de menajerit sau de construcţii...

Sper că mi-s destul de clare argumentele. Ştiu, nu pot schimba eu nimic, doar vorbesc ca să nu tac şi ca să aveţi voi ce comenta, dar, mereu îmi "expun" punctul de vedere cu privire la orice ar fi. 

Un comentariu:

  1. Punctul unu, nu am ce sa comentez.
    Punctul doi, pe mine ma face sa cred ca respectivul care nu scrie nici de 3 la romana poate scrie de 10 la antreprenoriala! Spun asta pentru ca romana este o materie dificila, greu de inteles pentru unii! Sau poate din simplu motiv ca antreprenoriala il intereseaza mai mult!
    Punctul trei, cu sau fara bac iti gasesti loc de munca daca vrei cu adevarat! De exemplu am o prietenea are 2 facultati vorbeste cursiv limba engleza (nu spun perfect pentru ca nu poate vorbi nimeni perfect o limba!) si totusi lucreaza ca barman la un restaurant! Cu usurinta ar fi putut sa zica ca ea nu lucreaza 13-14 ore pentru salar de 8-9 milioane!(lei vechi). Ar fi putut sa aleaga sa stea acasa si sa cloceasca diplomele ei de bac si/sau de facultate! Conculiza: daca vrei sa muncesti atunci muncesti!

    RăspundețiȘtergere