duminică, 3 aprilie 2011

ROMÂNII AU TALENT ... SEMIFINALE

Hello. Am revenit. După un timp în care nu ați auzit/citit de mine :)), m-am gândit să vă las câteva impresii personale despre primele două semifinale ale celui mai în vogă concurs „Românii Au Talent”.

Încep cu prima semifinală(1 aprilie, orele 20:30, ProTv).

Totul bine, IUSTIN m-a lăsat cu gura căscată(deși nu-i înțeleg costumul de marțian, a impresionat foarte plăcut). Pur și simplu DIVIN! O voce...nu de aur, de platină! Cea mai bună voce a României!

INCREDIBILA PRESTAȚIE AICI!

Trecem apoi la soții LUCA! Da, întradevăr talent!!! 400 de piruete, și tanti Luca nici măcar nu a schițat vreun gest de „hopa-mitică” :)). Impresionant! (Nu am găsit video-îi găsiți AICI).

Ultimii, dar nu cei din urmă, trupa BALLANCE! Doamne, ăia sânt și mai bestiali!!!

...

Semifinala 2(2 aprilie, aceeași oră, același canal)

ADRIAN ȚUȚU - da, mi-e milă de copilul ăla. Voce bună, versuri interesante și dans superb!

VEZI VIDEO

Apoi, trupa de dans TROUBLE - chiar dacă, în preselecții au fost „jenanți, așa puțin”, ei bine, au făcut un spectacol BETON: VEZI VIDEO! Păcat că n-au mers mai departe :( .

Bine, și acum vine partea nasoală: GRUPUL AKIKAI? WTF? ce naiba văd la ei? Nimic! Ăla nu e talent, e antrenament! În plus, sunt profesioniști! NU MERITAU!

Merita în schimb, acesta: VEZI

Iar despre fetele acelea, n-am nimic de obiectat, merită!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu