duminică, 10 aprilie 2011

PLIMBARE CU ROST

Bună tuturor. Am revenit. Știu, a durat ceva, însă nu am avut ce să vă înștiințez.

Titlul acestui post spune totul. Plimbare cu rost, exact asta am făcut, voiam să descopăr cât mai multe chestii pe care să le pun aici, într-o postare, că devenise prea monoton blogul.

Până la urmă, am reușit să adun câte ceva:

Din categoria, „Când tomberoanelor li se dă de băut...”, avem următorul specimen:

Ei bine, subsemnatul X domiciliat pe strada al cărei nume nu l-am reținut, s-a „pilit” așa puțin, după ce un cetățean posibil român, i-a administrat acestuia o supradoză de alcool. Efectele acestei acțiuni se văd n continuare:

Da, în cele din urmă, s-a răsturnat...Mă gândesc ce o fi putut „consuma” acest X ... probabil nu o să aflu, cert e că era ceva „tare” .

Trebuie să fie ceva preparat de LUCA VALENTIN, a cărui prestație la semifinala 4 a concursului „Românii Au Talent”, m-a lăsat fără grai! A fost ceva...inedit, spectaculos, nu mă miră că au amețit tomberoanele :)).

VEZI ADEVĂRATA ARTĂ A BARULUI AICI!

Revin curând” :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu