marți, 16 martie 2010

Orasul tuturor posibilitatilor

Hy again. Stiu ca a trecut un timp de la ultima mea postare, dar am fost si eu la tara, in bine-meritatul weekend, care, desi se anuntase a fi super, nu m-am bucurat deloc de el.
Dar asta e alta poveste...so, ajung imediat la subiect.
. . .
Saptamana trecuta, intr-o zi de primavara(caci acum a venit iarna, again :-j ), dupa scoala, m-am plimbat si eu prin oras, ca sa ma mai recreez putin. In plimbarea mea(cam scurta), am descoperit cateva lucruri "interesante" despre oraselul in care traiesc(deocamdata), si anume, SATU MARE.
. . .
* In continuare urmeaza sa vizionati cateva fotografii facute de mine. Vreau sa precizez ca nicio poza nu este trucata sau modificata(garantez asta) si reflecta in totalitate, realitatea.
So, sa-i dam drumu' !

Priviti cum cinstesc satmarenii(nu ma consider deloc orasean) nostrii poetii si eroii (inter)nationali. Rusine!!!!! Nu se poate spune mai mult...:))

Se poate observa o parcare model(pe ditamai trotuarul). Ma intreb daca pe acest sofer profesionist nu l-a incurcat bordura. Cerem borduri de 50cm inaltime(minim)!!! =))

Unul dintre cele mai stupide(si mai amuzante) afise pe care le-am vazut! Deci, anunt: si eu cumpar par :-(( Uitati-va si voi : :))

Aici intervine cultura si educatia scolara a satmarenilor. Descopar ca renumita vorba "treci prin scoala, ca Voda prin loboda" este adevarata(dovezi clare in imaginea de mai jos :)) ). In atentia tuturor, varianta corecta era "CIZMELE". :)) Oricum, e foarte tare faza! Si 100% reala!!!

In continuare, se vede(sau, ma rog, ar trebui sa se vada) un afis tot mai intalnit prin centrul orasului. Nu il gasesc a fi amuzant, dar vreau sa subliniez, ca in ulima vreme, orasul "bubuie" de astfel de afise.

OK, asta e cea mai tare! E totusi, o initiativa buna la adresa celor de la Florisal, insa, se pare ca nu le-a atras deloc atentia. Atentie: intra in vigoare noile tomberoane!!! :)) =))

In continuare, o sa vedeti ceva destul de obisnuit. Nu, nu este o imagine din avion a lacului Sf. Ana(desi seamana), este vorba despre una dintre sutele de astfel de "cratere" in asfalt. Cineva ar trebui sa dea un semnal autoritatilor.

Nu stiu daca se vede destul de clar, daca nu, va spun eu: batranei traversand pe culoarea ROSIE a semaforului(si se mai mira de tineri =)) ).

Incheiem in stil mare, cu un anunt extrem de amuzant(parerea mea). Cititi cu atentie!


. . .
Acum sa va arat si cateva fotografii facute cu "mandria" orasului.







Cam atat am de spus despre "Orasul tuturor posibilitatilor". Sper ca v-a placut acest articol.
See ya soon! ;)

**Nu uitati! Ochiul Realitatii vegheaza!**

Un comentariu:

  1. Foarte tare, pana acum nu am ajuns in Satul Mare desi as fi vrut... crede-ma aceste "perle" sunt peste tot... daca privesti cu atentiie in centrul Ploiestului este acelasi lucru....totusi m-ai placut initiativa cu asazisul cos de gunoi:))) daca tot nu e qm trb, makr asa sa fie... makr de ar arunca lumea acolo in loc sa arunce pe jos...

    RăspundețiȘtergere