marți, 9 martie 2010

"TWILIGHT" Fenomeno!

Hi everybody! M-am gandit sa postez ceva destul de interesant, accesibil pentru toate varstele si cunoscut pe plan mondial. Ghiciti ce?
. . .
Nu stiti? Va spun eu: Fenomenul Twilight.
Cred ca stie fiecare despre ce e vorba: o adolescenta, pe numele ei Bella Swan se indragosteste iremediabil(nu stiu daca este cuvantul potrivit) de vampirul Edward Cullen si intre cei doi se infiripa o dragoste care invinge chiar si moartea.
Pentru necunoscatori: “Saga Twilight” este scrisa de Stephenie Meyer, si contine, pana in prezent, patru carti deosebite, carti care i-au adus faima dorita scriitoarei. Primele doua carti au fost deja ecranizate, s-a filmat deja si partea a treia, urmand de luna viitoare sa se filmeze si ultima(din pacate) parte, despre care se zvoneste ca s-ar putea sa fie impartita in doua jumatati. Se mai spune ca autoarea ar fi negat aceasta posibilitate, spunand ca actiunea poate fi incadrata in doua ore, deci nu e nevoie de doua filme pentru volumul patru.
. . .
Eu personal, am aflat de fenomenul Twilight din revista pe care o cumpar lunar “Popcorn” si “Bravo”. In fiecare numar, de cand s-a lansat filmul “Twilight”, o ecranizare(nu chiar perfecta) a primei carti cu acelasi nume, revista bubuia de articole cu titlul “Twilight, Fenomenul Twilight”.
Plictisit de atatea “noutati”, mi-am zis sa vizionez si eu filmul. Zis si facut. M-a facut sa fiu interesat de carte, fiind bestial, personajele principale Bella Swan si Edward Cullen fiind interpretate impecabil de Kristen Stewart si Robert Pattinson, in prezent cel mai “vanat” cuplu al Hollywood-ului. Am fost atat de captivat de poveste, incat am dat fuga pana la Diverta sa imi cumpar cartea “New Moon(Luna Noua)”, partea a doua a povestii de dragoste dintre muritoarea Bella si vampirul Edward. Am gasit-o la un pret de 56.90RON(destul de scumpa insa merita :-j) si, citindu-o in doua zile(ma mandresc cu asta) m-a fermecat in intregime, si m-a facut sa mai dau o raita pe la Diverta sa-mi cumpar si “Eclipse(Eclipsa)”, cartea a treia din saga Twilight. Mi-a placut la nebunie cum evolueaza povestea, mai ales ca personajul meu favorit Jacob Black devine personaj principal in Luna Noua si in Eclipsa. Dupa asta, am cautat, fara noroc, ultima carte, deoarece am fost foarte tentat sa aflu finalul povestii. Am cautat la Kaufland, unde am descoperit Luna Noua & Eclipsa pachet special la 43RON(ca sa vezi ce teapa am luat), dar nici urma de “Zori de Zi(Breaking Dawn)”. Am asteptat pana a aparut la Real,- (fara egal), initial la un pret destul de ridicat(59RON), urmand in cateva zile sa fie o promotie, astfel am cumparat-o cu 45RON(thoamne, ce oameni, de parca nu au putut sa ii puna pretul asta de la bun inceput). Am citit cele 760 si ceva de pagini, fiind dezamagit de final. Acum astept filmul “Eclipse”, partea a 3 a a seriei Twilight, care se lanseaza in 30 iunie(cel putin, asa spun zvonurile), iar “Breaking Dawn” va aparea abia anul viitor, daca nu ma insel.
Am aflat de pe site-ul oficial ca autoarea lucreaza la volumul 5 din serie, si anume “Midnight Sun(Soarele de la miezul noptii)”, reprezentand intreaga poveste privita prin perspectiva vampirului Edward(neinteresant). I-au fost furate cateva capitole si publicate ilegal pe cateva site-uri, lucru ce a enervat-o destul de tare incat sa renunte la lansarea acestei carti. Pana la urma, nu se stie cand va fi lansata, doar ca trebuia sa apara anul trecut. In prezent, Stephenie Meyer a lansat o noua carte, “The Host(Gazda)” cu o tematica mai obisnuita, si anume “iubirea poate invinge moartea?”. Cititi si veti afla. Deocamdata nu dispun de resurse financiare, dar vreau sa cumpar si aceasta carte, cat mai curand.
*Era sa uit: recomand cu caldura cartile, chiar si filmele. "Luna Noua" mi-a placut cel mai mult(nu cunosc motivul, asa ca nu intrebati...).
Acum, las cuvintele deoaprte si las imaginile sa vorbeasca in locul meu:

cover-urile cartilor din saga twilight(variantele traduse in romana):


Cover-urile DVD-urilor(filmelor):


Cover neoficial al cartii care nu s-a mai lansat :| :



Si iata si coperta cartii "The Host(Gazda)" :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu