joi, 10 ianuarie 2013

LA REVEDERE, FACEBOOK!

FINALLY, am reușit!
Am pus capăt dependenței față de cel mai popular site de socializare din prezent, și anume, FACEBOOK!
Motivele sunt diverse, așa că trec doar câteva:
- 90% din utilizatorii Facebook nu au idee ce e ăla site de socializare
- 80% din utilizatorii Facebook au vârste care variază între 7-15 ani
- campaniile, începând de la cele electorale până la cele la tampoane, se țin pe Facebook și depind de LIKE-uri și SHARE-uri
- pițipoancele și cocalarii au transformat 99% din Facebook în HI5
- prea multe dovezi de prostie și incultură
...
Prin urmare, am renunțat la profilul meu de Facebook, cel puțin pentru o perioadă. Sper să nu mai simt nevoia de a „socializa” la acel nivel.
După cum se vede, o să reîncep activitatea pe aici, acum că mi-am eliberat 99% din timpul liber, care era ocupat de „teroarea albăstruie”.
So...pe curând :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu