vineri, 6 iulie 2012

BAC 2012

Da, nu am luat vacanță..încă, doar am fost într-o continuă alergare în vederea găsirii unui loc de muncă, întrucât am renunțat la cel vechi din motive mai mult sau mai puțin interesante(nu, nu mă pun să descriu).
...
Trec direct la subiect, că nu știu dacă are rost să scriu poetisme.
Am văzut subiectul la limba și literatura română de anul acesta și pot să zic că a fost cât se poate de ușor. Mare mi-a fost mirarea când am auzit/văzut la știri ce perle s-au scos și anul ăsta.
Având în vedere faptul că ceva mai ușor decât Eminescu nu avea cum să existe, mulți sunt total pe dinafară.
Adică dăăă, Luceafărul? Cea mai cunoscută poezie românească...Și da, hai că, numărul de strofe să zicem că nu îl știe toată lumea, dar să inventeze versuri și să schimbe cursul „poveștii”, mie mi se pare ceva „genial” :))
Mno, asta e, astea fiind spuse, ce să zic, ăștia de a 12 a sunt din ce în ce mai proști...

P.S.: Numai în pielea mamei lui Eminescu să nu fi fost săptămâna asta... =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu