marți, 20 aprilie 2010

Codul lui DaVinci (III)

Hello everybody...M-am intors din "mica" mea vacanta menita sa adune in mine forte noi si subiecte cat mai palpitante de discutat...
In tot acest timp, am facut plimbari pe la biblioteca si am citit o carte care mi-a sarit in ochi, si care se leaga, evident, de controversatul roman Codul lui DaVinci al lui Dan Brown. Titlul este foarte sugestiv si foarte "picant", menit sa atraga curiosii si sa ii bage intr-o nelamurire totala.

La o prima vedere, coperta cartii se arata a fi foarte interesanta si atragatoare, iar mesajul transmis de aceasta se evidentiaza foarte clar: "Ati citit povestea, doriti si adevarul?" .
Hmm...foarte incitant. Dar coperta si design-ul nu este totul. Dupa ce am citit primul capitol, pot sa concluzionez ca aceasta publicatie este o ratare si o dovada de mare tupeism.
Nu m-a mirat deloc ceea ce se dezbate pe larg in carte, si anume, rastalmacirea informatiilor publicate de Brown in Codul lui DaVinci . Acesti autori "straluciti" se pare ca nu cunosc sensul cuvantului "fictiune", un lucru esential intr-un roman.
Se pare ca, toate informatiile pe care le-am aflat din romanul lui Brown sunt false. Nu inteleg un singur lucru: exista dovezi clare care sustin verosimilitatea informatiilor desprinse din roman. Una evidenta este celebra pictura "Cina cea de taina" expusa in Luvru. Se pot observa clar detaliile date de Leigh Teabing in descrierea Sfantului Graal. Nu vad cum ar putea minti pictura propriu-zisa. Doar nu s-a apucat cineva sa "editeze" pictura.
Ei bine, "ei" sustin ca realitatea este cu totul alta. Adica, rastalamaciti toate informatiile aflate din roman, si veti afla adevarul!!! Da, adica adaugati un NU!
Foarte interesant ... Dupa aceste "adevaruri" am aruncat cartea(la propriu).
Mai exista cateva carti cu privire la acest "cod al lui DaVinci", pe care nu am apucat sa le citesc, carti care au si ele titluri interesante:



Deci, va recomand sa cititi romanul "Codul lui DaVinci", dupa care sa le luati pe rand si sa va amuzati vand o sa descoperiti ca toate sustin exact contrariul spuselor lui Brown. :))
Lectura placuta.
O sa revin cu noi informatii pe aceasta tema, imediat ce voi citi aceste carti.
Bye bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu